Followers

Sunday, 13 May 2012

Compulsory Q

Assalamualaikum. Dan salam sejahtera pada yang membaca.

In the middle of changing the status, every conversation with ppl i knw normally will bring in this Q.
"Bila nak langsung nya??"

And i will answer,
"entah la, tarikhnya dah ada, tapi sedang dalam proses menguruskan, takut tak dapat je buat hari tu. "

I dont understand la, why ppl want to ask me that Q? Gimme a break aa. Let me enjoy my bachelor days la. Later when time come i will let everyone know ye? ehhe

5 comments:

pwincess Lov3y dOv3y said...

let enjoy..:)

Iffah Afeefah said...

Haha bajet hot je empunya blog ni hehe

aizamia3 said...

biasalah tu selagi tak kahwin memang takde soalan selain bila nak kahwin.. dah kahwin pulak, dah berisi ke belum.. huhuhu.. kekadang sampai stress pun ada bila orang dok tanya cenggitu.. situasi yang lebih kurang sama akak lalui dulu.. hikhikhik..

Hanif Idrus said...

Biasalah ...itu pertanyaan standard untuk orang bujang..hahahaha

kiera'sakura said...

diorang ambik berat tue ;)

Buta+Pekak+Bisu=CINTA