Followers

Monday, 5 May 2014

Lima kosong lima

Assalamualaikum. dan salam sejahtera pada yang membaca.

Lima kosong lima. 6 tahun yang lalu.

One of the most memorable moment in my life.

Graduation day. Gonna miss this moment a lot! 

Semangat terkuat saya semasa di sana.

Dua… sayang berpanjangan, Membawa ke syurga.. kasihnya ibu 
Tiga.. lapar dan dahaga.. Rela berpayahan setianya ayah

Tanpa mereka, tiadalah saya yang hari ni. Hingga saat ini, berusaha sedaya upaya membahagiakan mereka atas kebahagiaan yang dah diberikan kepada saya. 


Jugak tak dilupakan. 

Nasihat nasihat, laungan semangat, bebelan dan kasih sayang semasa di sana. Pensyarah juga seorang kakak ketika saya memerlukan. terima kasih kak. terima kasih sangat.

Juga yang tak dapat saya lupakan jasa, para sahabat dan lecturer yang sabar ngajar dan ikhlas bersahabat dengan saya la. Terima kasih semua. 

Semoga ALLAH terus menjaga mereka semua ni. Sampai bila bila hendaknya. Amin. 

1 comment:

Kira Sakura said...

selamat ulang tahun abi. dulu ummi takde belakang abi. tapi insyaAllah lepas nie ummi sentiasa ada belakang abi :)

Buta+Pekak+Bisu=CINTA