Followers

Monday, 6 December 2010

Happy Anniversary..


Happy Anniversary to my dearest Fren.
Encik Suhail n CIk Noni Hartika.
i knw u both wont be reading this.
tapi saja nak post jugak.
sebagai tanda penghargaan pada kamu berdua..
ingat lagi la.. masa tu.. saya jadi tukang menengok bagi pihak Encik Suhail kat Libry Seberang Jaya tika kamu Cik Noni datang ke sana.. takkan saya lupa la..
kisah kamu berdua sangat manis..

2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010
tahun-tahun kamu menabur cinta.
saya sangat kagum dengan kamu berdua.
saya doakan.. kisah cinta kamu..
akan bersatu juga akhirnya..
dan kekal hingga ke taman-taman syurga..
tu saja dapat saya doakan buat kamu berdua..sahabat..

moga doa kita suma, doa saya dan doa kamu yang memohon agar kamu disatukan ini di makbulkan ALLAH.
Amin yarabbal alamin. ;)

1 comment:

SALIHAH RAMBELY said...

waaaaa...sweett la
semoga ade jodoh..amin....

Buta+Pekak+Bisu=CINTA