Followers

Thursday, 30 December 2010

leter2 pagi hari


hari2 saya memblogkan diri ni..
kerap ja kali sy tegaskan.
jangan la dok frust terok2 sal cinta ni..
sebab saya rasa tu antara perkara sia-sia yang pernah saya wat dalam idup.

pas dari tu. saya pn sedar..
dan saya acap kali cuba meyakinkan orang agar mem-bullshit-kan perasaan teruk-teruk frust sebab putus cinta ni..
kekadang tu rasa ralat toi la bila tengok orang macam tu..
bukan apa.. kesian, sebab macam terlalu sangat..
rasa saya, sayang tu la sebabkan jadi macam ni..

sebab tu la Nabi Muhammad pernah kata, berpada-pada dalam menyayangi seseorang, kerana kelak kamu mungkin membencinya, berpada-pada juga membenci, kerana mungkin satu hari nanti kamu akan sayangkannya..
kat situ pn da jelas kan.. apa yang dikatakan.
sebab tu la ada geng-geng "kelab bunuh diri" sebab da putus cinta pa suma.
n wat menda-menda bodo.

hari ni,
saya sendiri da kena lagi.
walaupun bukan saya, tapi rasa ralat sebab yang jadi mangsa adalah adik saya.


hoii.. sedaQ la weyh.. tak guna nak meratap orang-orang spesis tu. azam dasat cket la.. kasi tunjuk who we are.. *%$#$%^^*!@#


rasa saya kan.. saya taleh nak luah depan-depan sebab saya jauh. tapi ni cara saya cita apa saya rasa.. saya kecewa la jadi macam ni.. tatau nak kata apa.. sambil2 saya dok fikir.. apa tindakan saya lepas ni.. apa perlu saya wat nak bagi adik saya kembali balik macam dulu.
saya da cuba, support dia nari-nari tu, saya post suh orang LIKE pic dia tu, supaya depa ada la peluang nak dapat 20% markah tu. walaupun saya mencik geng-geng nari dia tu, tapi saya sokong la kali ni.. sebab kali ni adik saya perlu sesuatu untuk distract dia sat.


misi hari ni.. fikir camna nak wat.. camna nak kasi okeh balik.



Note kepada seseorang sekiranya ada dibaca ::
tolong jangan sayang saya terok2.. tolong jangan cinta saya terok2.. masa depan kita tatau dear..
Cinta Pertama tu adalah pada ALLAH, kemudian Nabi Muhammad SAW, lepas tu Mama, then Papa, Adik Beradik, Keluarga, dan selepas itu baru diikuti yang lain-lain. Cinta Teragung itu hanyalah kepada Dia YANG MAHA KUASA, Cinta ♥ Terindah tu adalah Cinta apabila da disatukan, tu Cinta sebenar. rasa sekarang mungkin baru faham kot kan yang mana saya catat sebagai Yang Halal tu.. selagi mana saya belum disahkan sebagai Milik kamu semuanya, selagi itu perlu ada batas dalam tiap perkara tu. kita berusaha, namun yang di depan kita tidak tahu. sebab itu Yang Halal itu lebih manis dari yang lain. sebab didalam tiap dari perbuatan dan perkataan, dibalas ibadah. semoga kita sama2 dapat manfaat dari leter saya pagi ni.. 1437..

2 comments:

kiera'sakura said...

nota kaki nie ditujukan untuk sape ye dulu? hihihihihih :p

fRaMe+LenSeS said...

ahahahahha.. :P

Buta+Pekak+Bisu=CINTA