Followers

Tuesday, 7 December 2010

tekezut

tatau nak cakap..
baru ja post something..
dan tetiba ada orang cakap "i've read it"..
dasat2.. apa sedang ALLAH aturkan ni..
tak kisah la apa pn..
saya mengikut saja.. saya HAMBA..
cuma ny.. saya gembira, dalam tekejut..
sebab tatau camna post saya bisa sampai kepada orang yang sedang saya ceritakan tentang perihal dia. tapi nak mintak maaf jugak la.. sebab sebut nama ampa berdua dalam ruang bicara saya ni..

saya gembira sebab dia gembira..
tu saja.. seyes ati saya tersentuh tika saya diucapkan terima kasih atas perkara berkenaan.
tatau napa.. tapi berlinang air mata saya..
sebab saya tatau. mungkin dapat curik cket kegembiraan depa kot.. ;)
alhamdulillah sahabat..
saya mendoakan buat kamu berdua tau..
kamu bawa satu cita gembira buat semua..
tahu kenapa? sebab cita kamu bisa sedarkan orang, tak kira camna pn..
tapi di mana ada keikhlasan dan kepercayaan,
ianya mampu dipertahankan.. saya sangat kagum..
sekarang.. saya nak doa banyak2..
saya nak makan nasi minyak tau weyh..
cepat2 cket.. ;)
Ya ALLAH.. satukanlah mereka berdua ni..
Amin Yarabbal alamin.

No comments:

Buta+Pekak+Bisu=CINTA