Followers

Tuesday, 21 December 2010

Kena Marah

ada orang cakap ng saya..
orang2 yang geram kat saya la konon sebab kemarin depa call saya.. tak berangkat.
kemarin tu, mmg saya wat on purpose, tinggalkan hp tu kat umah..
n g jalan merata. smpai ke malam baru balik.
saya kata dekat mama,
"ma, paling kurang 2 miss call ada kat hp arie.."

nahh.. tgk2 ada 10 miss call.tapi jgn arap la saya nak call balik kan..
so wat tatau ja..
pastu kemarin abg razak call.
dia kata suma dok tak puas ati call aku tadapat.
sebab aku ta angkat..
dia kata pasni depa nak wat jugak, bila cuti, call tamo angkat.
bila tgk num aku ja, num abg falah depa tamo angkat..
aku da malas nak layan bebel, aku cakap,
"takpa.. wat la.."

sebenarnya mmg malas nak melayan.
punya suka ampa la. ada aku kesah.
bkn berlagak, bkn nak cari gado.
apa sebab pn tadak.. cuma malas nak melayan.
whatever~

No comments:

Buta+Pekak+Bisu=CINTA