Followers

Monday, 20 December 2010

Hari ini 20-Dec-2010

Hari ni rasa suka la..
Pagi2 bgn x p mn ag.. Pastu kul 10lbh br kua.. Mula p sunway.. Cr tm point.. Then p ata adk p klinik kesihatan.. Dia x chat.. Smlm thentak trok kot jth men futsal..

Dr sn p tm point bagan..
Nk p byq bill internet adk n bil internet aku + ttp akaun aku skali.. Masa nk park tu tgk tade tmpt park y x plu tiket tol tu.. Since nk cepat., park ja la.. Masa dalam tm x benti dok tgk keta dlm tm tu.. Pasai dok ilg tumpuan tu. Bleh plak ralit.. Num aku 1182. Bleh tpikir num aku 1188. Mai time num 1188 trus aku p.. Pastu tgk2 num len.. Aku gtau kt uncle tu slp number.. Nsb la uncle tu ok.. Dia kt xp la dik.. Mai la.. Agpn num 1188 org x mai.. Selesai byq.. Ttp akaun lak.. Igt lh wt teus.. Xlh plak.. So amek num br.. Mnunggu ag.. Lm jgk la.. Last2 selesai jgk.. Abeh tu blik umh..

Elok smpi umh, adk sms., p amek dia blik.. Pastu trus p balai byq saman.. Tensen siot.. Jln jammed wohh kt b.m. Tekanan.. So plan2 kayuh.. Msk balai mmg lama la.. nak orang ramai.
ng orang saman byk.. huhu.. lama gak la tunggu..selesai tu mmg balik umah aa..letih tunggu.. hihi.. nasib la enchik polis tu baek.. dk sembang gak ng dia.. ada dia tanya.. dok mana? aku cakap kat subang. dia tanya aa.. keja ka.. company apa? aku cakap la maintenance mxs.. dia kata.. mxs ok ka.. nak wat broadband. aku cakap besa ja. dia kata dia da ttp celcom dia sebab line tak ok. aku cadangkan pakai tm.. ok aku kata. streamyx.. ;)

pastu petang p umah kak ina. yaya ajak p sana.. dia nak men ng aqil dia kata.. masa mula tu aku nak p buang sampah. ajak la dia.. Yaya, jom ikut abg. chewah.. slumber ja dia jawap.. xmo la. yaya nak p mandi. nak p umah aqil. tegelak aku.. pastu aku p buang smpah. balik dari buang smpah.. yaya baru pas mandi.. aku masuk umah ja dia kata.. abg, malu2.. aku kata la.. malu tutup badan tu.. trus ja dia tutup badan ng tangan dia.. da lepas pakai baju.. mama dok sikat rmbut.. dia kata yaya pinin (pening) sambil2 tu dok garu kepala dia..lwak sungguh la budak ni..

talarat nak gelak ng budak ni..
pastu p umah kak ina..
nah.. aku upload cket.. gambar buah2 ati dok men kat umah.. ;)


Aqil n Yaya


Icha



Dina n Icha



Aqil n Yaya (tukaQ posisi)


3 beradik. ;)

No comments:

Buta+Pekak+Bisu=CINTA