Followers

Thursday, 23 December 2010

Mewah.

Mewah.

Skg ni ada dekat kondo kak abg razak ng abg razak. Ni la tpt tgl kak nadia. Anak menakan abg razak tu..nampak mewah gle tmpt ni..

Dasat.. Kagum la aku tgk.

.landscape tmpt ni cntik.. Lawa sgt.. Aku mmg tpaut la tgk..


Sekarang dok lepak kat balcony umah ni.. Tgk di bawah. Smbil dok tgk nkve highway sebelah ni..

Fikiran pn melayang..


Fikiran aku dok terfikir..

Cmna ya kehidupan kat muka bumi ALLAH yang dipanggil bandaraya ni..? Orang nya hidup dalam kemewahan.. Umah hebat.. Isi dalam rumah pn dasat. Kawasan tmpt tinggal pun bagi aku agak elit. Aku ni di mana ya..? Nasib la aku bercampur dengan golongan bawahan ni..


Merewang lagi fikiran aku.. Camna la kalau aku berada dalam kelompok orang spesis ni.. Mesti segan kan.. Mesti rasa rendah diri sgt. Even datang cni pn.. Rasa cm x layak ja ada di sini.. Sedar diri aku ni kt mana kan.. Ni dalam palotak pun da fikir patut kot aku balik kampung ja.. I dont belong here. Kan..?


Opal damansara | 18:42



No comments:

Buta+Pekak+Bisu=CINTA