Followers

Friday, 24 December 2010

Perancangan Tahun Baru

tadi kan.. saya chat ng cik gf.
macam besa la soklan saya kat dia.
mama sehat ka.. mama da makan ubat ka..
pastu soklan favourite saya adalah. masak apa hari ni..
hari ni jawapan untuk soalan ke3 saya adalah ayam madu..
kemarin lauk lain. sebelum tu sup ayam.
perghh.. saya rasa gumbira la..
rasa kembang abeh urat2 perut ni..
gf sy pandai masak.. gf pandai masak..
yayy.. yayy..
senang ati la sy satu ari nanti..
nak makan tu la.. nak makan ni la..
bleh aja la .. agagagagag..
tapi tetiba muncul rasa kejelesan dalam diri..
tidakk~~.. kenapa.. owhh mengapa.. gf lagi pandai masak dari saya..
maka dengan ini, saya mengumumkan diri akan blajo masak tahun ni..
jeleshh ny pasai..
agagagagagag.. ;p

2 comments:

kiera'sakura said...

owh sye x pandai memasak =)

fRaMe+LenSeS said...

wahhhh.. camtu takyah la saya belajar memasak.. :P ahahahaha

Buta+Pekak+Bisu=CINTA