Followers

Tuesday, 28 December 2010

LBS

Baru ja lepas tgk LBS.
woww.. memang besh.. aku suka..
tema cinta dia sangat besh aa..
(ya ALLAH, jiwang sungguh aih aku la ni.. :p)
orang da tengok lama da, aku baru nak khatam hari ni..
besh2.. aku suka..
sebab elemen "Cinta Sejati" dalam cita ni betoi2 menjadi kan..
wujud upany menda tu,. walau aku da kurang percaya.. tapi seyesly memang wujud la..
bagus toi la.. ada jugak la manusia yang masih tunggu cinta walau da lepas lama.
aku rasa aku spesis tu. hahahahaha

sebelum tinggal. aku suka ayat ni..
"ayu, walaupun ayu dah tak ada. ayu masih tetap lagi di hati saya"

agagagag.. suka.. suka.. suka..

No comments:

Buta+Pekak+Bisu=CINTA