Followers

Tuesday, 30 November 2010

benci3

saya benci bila kamu kata..

"huh doa2 la ye
klau sy x blk brmkna dah tade la sy k. "

memang la semua ketentuan ALLAH..
tapi takyah la dok cakap menda bukan2..
cuba kuat semangat cket..
Mama tu perlukan semangat dari awk.. dari abg2 awk.. dari papa awk..
igt awk.. kalo kita lemah. camna kita nak bagi kekuatan kat orang??
INGAT menda tu..
kalo kata la saya mampu buat sesuatu.. saya la y akan berdiri kat depan ng semangat2 buat awk semua.. tapi saya tak mampu.. saya orang luar.. saya taleh nak wat camtu..
so pls.. KUAT!!

baca balik cita cerita pinjam saya tu..
semalam pinjam sebab, hari ni pinjam kekuatan..
awk mampu.. saya tahu..
tapi kalo kata nak jadi pape pn.. tu dari ALLAH..
takdir ALLAH.
tapi saya doakan awk.. akan ok..
saya doakan semuanya akan berjalan ng lancar..
n mama.. akan kembali macam dulu..
sehat walafiat..
semoga doa saya diperkenankan.
Amin Yarabbal alamin
;')

No comments:

Buta+Pekak+Bisu=CINTA