Followers

Saturday, 27 November 2010

Blogku syg

cita pasal blog la..
tadi kan .. ada da tajuk nak cita..
tapi tiba2.. pas solat.. lupa plak dahh..
nyanyuk sungguh aih..
haa.. blog.. oo blog..
rasa cam menarik ja kan ang ni..
sonok ang tau dak dok sembang2 ng ang..
ang ni.. walaupun tak pandai nak balas apa aku kata..
tapi ang ada satu penyakit y besh..
penyakit dengaQ ja..
apa aku nak cakap..
apa aku nak sound..
ang layan ja..
tu y sonok pasai ang ni..
smpai kekadang kan.. rasa rugi plak tak cita kat ang..
ang ni da gantikan peranan diary aku y da ditamatkan perkhidmatannya long-time ago...
tapi kan blog..
ada satu kepeningan aa..
ang rasa kan..
patut dak aku nak publish ang..
kongsi My Blog, My Territory aku ni ng orang len?
rasa2 ang la..
aku pn penin la..
kekadang tu kan..
aku rasa jeles meles la tengok blog orang ramai follower..
cam glemer plak rasa.. hahaha..
tapi tu kekadang la..
kekadang..
cam segan plak..
sebab dalam ni kan port aku kongsi suka duka aku..
tu la.. ang rasa macam mana?

No comments:

Buta+Pekak+Bisu=CINTA