Followers

Monday, 1 November 2010

Message

01. 11. 2010
sepatutnya hari ni.. hari makan muffin sama2..
tapi ta jadi aa.. Cik Apple tanak..

Cik Apple baru ata msg..
Cik Apple kata..
" kn da ckp, jgn taruh hrpn kt sy ni"

dan saya nak kata..
saya peduli apa semua tu.. semua tu kan susunan ALLAH.. jika tak pn..
saya kisah apa.. kurang2 saya tahu.. saya masih mampu nak menerima seseorang dalam ati ni, setelah sekian lama.. sehingga saya sendiri pn masih tak percaya.. Rasa ni datang ng sndirinya..
dan amazingly dia datang selepas 29 Oct. rasa saya.. kejap ja kan peristiwa tu..
tapi kan.. Aura yang datang dari reality AWAK tu sgt lain dan dah beri kesan kat saya..
rasa saya.. AWAK tak kan membaca semua ni.. sebab saya yakin AWAK da terdelete ruang bicara saya ni.. tapi saya yakin ng yang saya rasa ni..
dah lama tak rasa camni.. saya suka.. saya suka dan saya suka..
jika memang bukan untuk sy pn.. saya tak kesah.. saya terima n redha..
sebab kan saya dah cakap.
" AWAK buat la apa saja keputusan yang akan membahagiakan AWAK.. saya sokong keputusan awk tu.. "

;)
01.11.2010
12:23am

No comments:

Buta+Pekak+Bisu=CINTA