Followers

Monday, 8 November 2010

keliru

since encik blog sudahpun saya login..
N sedang menanti someone..
Baeklah saya mencoret sesuatu didalam ni..

Tajuk post ni..
"Awk nak saya jadi sape? "

haa.. Awk nak saya jadi sape?
Sebenarnya rasa2 saya semakin terkeliru dengan diri saya sendiri..
Apa yang saya mahukan sebenarnya..
Sometime saya rasa "pegi berambus la ng feeling-feeling ni.."
tapi sometime..
Saya sendiri taleh elak dari berharap untuk punya someone..
Untuk sy kongsi tiap satu perkara y berlaku dalam hidup sya..
Sepertimana saya ada dulu..

Tapi., bila fikir2kan kembali..
Mungkin saya ini terlalu cerewet bila datang bab memilih dan membuat keputusan ni..
Sepertinya, sentiasa ada sahaja kekurangan dari mereka..
Selepas 1, 1 keburukan atau kelemahan yang kua..
Disepanjang2 kebaikan, tapi di sana se-ela kelemahan saya rasa..
Di sini perfect, di sana banyak perlu perubahan,
dan jika di sana penuh dengan "impian",
disebaliknya satu ruang tidak berkenan di mata yang mencacatkan "harapan".
Nampaknya saya seperti terlalu mahu yang di mata saya cukup segala selok belok..
Walaupun sebenarnya.. Dan hakikat nyata yang takkan berjumpa manusia seperti itu..

Setelah di scan dan di xray di mana dan dari mana datang perasaan ni..
Saya tak mampu menjawap..
Kerana semua hadir bagai magis..
Sekejap ada dan sekejap takde..
Adakah ni kesan kerana telah saya mengelapkan mata demi menutup segala keburukan "kamu" dulu?
Dan atas sebab itu juga, perspektif saya sudah berbeza sekarang..
Yang dimata "perfect" juga berMASALAH.. Ni kan pula yang sudah awal2 dipandang tidak..

Ikutkan kata, binasa
ikutkan hati, mati..
Ikutkan perasaan, ikutkan sangkaan,
buat saya berkeputusan..
Mari bermalas2an.. ;p

Apa pun..
Suma tu hanya pada pandangan hati saya..
Banyak yang perlu saya touch up pada diri saya sndiri..
Semoga berjaya!
Amin yarabbal alamin

:)

No comments:

Buta+Pekak+Bisu=CINTA