Followers

Thursday, 4 November 2010

Mengadu sikit

cuma mengadu..
bukan mengeluh..

saya agak kecewa ng sesetengah manusia dalam idup saya ni..
saya akui la.. saya sedang berperang ng sedikit masalah sekarang..
and saya akui.. saya sedang cuba untuk menyelesaikannya..
tetapi..
jawapan dari anda2 yang sedang saya cari nampaknya sangat menghampakan..
macam sorang tu.. ellow awk.. awk pun tahu saya sedang nak setelkan yuran saya..
tapi awk tak amek kesah pn kan? saya tak marah awk amek insurans, tapi awk pn tahu kan..
ng keadaan kita sekarang, awk perlu mengutamakan yang mana dulu..
awk patut pikir tentang saya dulu.. saya sangat sedih..sebab awk yang berjanji bulan lepas..

awak yang kedua.. ellow awk.. awk cakap apa ng saya? awk nak bagi kan? tapi tengok awk leh wat tatau ja.. rasa da banyak kali kot saya ingatkan awk.. tapi apa hasilnya? awk memang kaki penipu.. macam mana abg razak cakap.. dan saya semakin yakin dengan hakikat tu.. takpa awk.. saya takkan lepas awk macam tu sahaja.. selagi awk tak selesaikan semuanya.. awk akan terus dihantui saya.. tapi awk jangan isau.. sebab saya sangat professional.. hal kerja suma akan berjalan dengan lancar.. saya takkan campur aduk antara kedua menda ni.. personal dan kerja..

awak yang ketiga, saya pelik la.. saya sms pn awk tak balas.. kot ya pn awk sedang bermasalah skg kan, busy ka.. tapi jangan la sampai macam ni.. saya tau la awk ada sumting ng saya.. tapi jangan la macam tu.. ng awk pn saya sedih..

awk awak yang lain.. tanak cakap apa.. sebab saya sangat kecewa dengan sesetengah dari anda.. saya rasa saya perlukan seseorang time ni.. tapi dimanakah dia manusia yang saya harapkan tu.. saya SMS tak jawap.. saya call pun tak angkat.. awk pergi mana? saya perlu seseorang untuk saya bercakap.. tapi takpa la.. Utamakanlah yang lebih Utama tu.. saya sangat paham dengan semua yang jadi.. terima kasih semua..

Alhamdulillah..
bersyukur ALLAH masih ada bersama..
saya bersyukur ada frameandlenses,
saya tak menyerah.. usah isau.. saya kan kuat..

;)

5 comments:

gulagulakapas said...

memberi keutamaan pada yg ADA adalah LEBIH UTAMA daripada MENGHASILKAN apa yg telah HILANG. ('',)

Zaty van der Woodsen said...

saya ade termasuk dlm "awk awk" di atas x?

fRaMe+LenSeS said...

tade la.. awk kan pengarang jantung hempedu saya.. :p

Zaty van der Woodsen said...

hehe.fuhh!seb baek!:)

fRaMe+LenSeS said...

ekekkeeke.. :p

Buta+Pekak+Bisu=CINTA