Followers

Thursday, 18 November 2010

the hurting


aku cakap ng suma..
aku da let go..
aku da leh tima.
aku berdoa..
aku terima..
tapi kat dalam ni.
seyesly.. aku tadapat nak tima la..
damn hurt bila Luqman cita semalam.
ALLAh ja y tau camna semalam aku istigfar tak henti..
untuk jaga mulut aku, lidah aku dari nek hangin..
tapi kat dalam ni..
sapa la yang tau..
masa tu.. aku rasa hanya sebab ALLAH..
sebab pendirian aku..
aku meng-coolkan diri..
walaupun ada terlepas cakap jugak cket..
aku rasa sangat taleh tima ng apa y diluahkan kat aku..
sebab2 penyebab apa y jadi suma..
aku terima semua tu sebagai kesalahan aku..
(sedikit bersyukur sebab da tau sket)
(dalam ati berdoa n berazam untuk berubah,, jadi lebih baik..)
tapi.. tadapat nak tahan rasa meluap2 tu..
seyes.. tatau bapa kali aku istigfar semalam..
aku betul2 rasa terkilan..
dalam ati ni tatau la nak kata macam mana..
sekarang ni.. semua da tdo.. sebelah aku along, n adik..
tapi aku.. masih lum tdo,..
bkn sebab apa.. tapi aku rasa..
da tiba masa aku luahkan kat dalam ruang bicara aku ni..
aku tadak tempat aku nak luah..
tempat aku nak cita..
aku da ilang tempat tu..
jadi seeloknya aku manfaatkan sebaik mungkin ruang yang aku ada ni..
macam post aku kata semalam..
ada 5cara nak ilangkan palotak pikiaQ ng masalah n serabut ni..
tapi aku tadapat nak gunakan alternatif perkongsian ng orang len.
sebab aku percaya.. tadak orang yang nak kongsi cerita ng aku..
Tuhan, bantulah aku.. aku sangat sedih ..
aku sangat kecewa..
sangat terkilan..
aku tanak cakap kenapa suma ni timpa aku..
sebab aku da tau.. suma ni ada sebab musababnya..
dan aku yakin ng hakikat dan hikmah yang diberikan kepada aku..
cuma nya.. aku sedih. tu ja..
rasa aku perlukan adik nisa aku untuk cita menda ni..
sebab once upon a time.. dia la manusia, satu2 manusia y menangis kerana adanya ceritera cinta kami dulu..ohh adik..
betoi la kan orang kata..
masa baru2.. semuanya manis belaka..
cantik belaka..
tapi bila da ada masalah..
semua tu adalah bagai ibarat parasit yang melekat kat tubuh..
perlu dibuang.. sebab merosakkan..
tu la kan ibarat dia..
masa da tamo tu,.
dibuang macam sampah..
dilayan macam pengemis plak kan..
aku terasa semua tu..
sakit dia camna..
cuma ny tu la.. aku sedih.. tu ja,.
hanya tu ja y aku rasa.. aku rasa.. aku rasa..

Ya ALLAH, tenangkanlah aku..
aku benar2 perlukan ketenangan tu..
Amin Yarabbal Alamin.

03:44am

No comments:

Buta+Pekak+Bisu=CINTA