Followers

Tuesday, 30 November 2010

kesekian kalinya..

buat kesekian kalinya.. WS buat lagi janji macam ***i.
patut 30k, da cakap tade duit la apa la.. 15k ja y dapat..
aku rasa cam sedih gak la jadi macam ni..
aduhh.. yuran aku weyh.. camna ni..
aku tls dalam ni sebab aku sedih..
bkn melenting, bkn sebab tak redha apa jadi..
tapi rasany perlu la aku luahkan..
ati ni rasa sakit jugak la..
tapi aku tak salahkan sapa2..
ada la sebab tu ALLAH bagi menda ni jadi kat kami..
aku terima ujian ni..
skg ni.. perancangan..
camna nak selesaikan kes ni..
ng asri dok wat hal.. hari tu ckp len.. ni cakap len..
aii la..
sabar2 nadzri..
ada la sebab ni ALLAH turunkan ujian.
aku arap suma staff amek ni sebagai titik tolak kepada memperingati ALLAH..
semoga diizinkan untuk sedikit "nur" tu ditiupkan dalam ati2 kamu wahai sahabatku..
Amin yarabbal alamin.
:')

No comments:

Buta+Pekak+Bisu=CINTA