Followers

Sunday, 21 November 2010

Critics??

semalam. ::

Me :: Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh
NH :: waalaikumussalam. cawangan bukit aman ni.. ada pape leh sy bantu cik..?
Me :: saya nak tanya la cik.. saya dari bukit tak aman la.. camna nak mengamankan bukit saya ni?
NH :: kalo camtu cik.. saya tadapat nak bantu aa.. sebab kami da tak wat service tu.
Me :: ellow2.. kalo takat nak mengamankan bukit tak aman saya jadi bukit aman pn awk taleh.. benti keja lagi bek la awk.~~
NH :: heyyy.. ni y nak critic2 ni pasal ape?
(whoaaa.. tekezutt la.. tetiba je marah.. tapi stay cool cik Nadh.. )

Me :: tau napa sy call?
NH :: nape?
Me :: sebab nak wish... selamat berjaya untuk hari esokk~~Gud luckk awkk.. ;)

........................................................................................
(babak seterusnya di potong atas sebab2 yang diingini..malas nak type panjang2..)

Cuma ny kan.. sentap jugak la.. tak penah la kena tinggi sora macam tu..
tapi takpa.. okay orait ja.. tamo call da pasnih.. malas da.. huh.. majuk3.. kali ni berbulan2..
dunno dont care..huhhh!!

No comments:

Buta+Pekak+Bisu=CINTA