Followers

Tuesday, 30 November 2010

Hari ini

hari ni.. mula mood agak2 ok la..
pastu.. abg falah mai..
cakap sal cheque tadi.. da ilang mood da..
pastu dak2 ws dok call.. ng dok ata email.. da tambah mencik..
abg falah cakap.. dia tade mood nak keja..
tade ati nak keja..
aku cakap aku pn sama.. smpai aku fikir ala.. da leh claim 15k kan.. so tracker 15k ja la..
abg falah gelak ja.. aku tau dia pening pale..
dia pn pening pale gak..
ni dok istigfar ja ni..
mmg tade mood la..
pastu..
nak ditambah plak.
ada orang tu dok cakap bukan2..
aii la nadzri..
camna la.. bertimpa2 jugak la..
mood dari ok.. da jadi tak ok..
skg ni.. baru dapat info, sabah plak ada probz..
aku tak paham langsung.. napa la PM sabah dok kecek sig gen dari kami..
awat GK tu taleh sewa ka..
awat suma kami..?
aii la..
YA ALLAH, kau tunjukkan la pada depa YA ALLAH..
kekuasaanMU..kalo toi la kata depa ada men undertable..
kau tunjukkan lah pada depa ya ALLAH..
aku rasa sedih sangat..
down rasa.. n tade sapa nak ngadu..
yuran, mama ag.. pastu menda2 lain..
camna ye.. aku tak ngeluh kerana ujian.
tapi dok pk camna nak selesaikan..
sebab sedang cuba mengelak dari diketahui mama..
aku tanak nt mama susah ati..

;(

No comments:

Buta+Pekak+Bisu=CINTA