Followers

Monday, 1 November 2010

Target ohh target..

baru ja boss aku chat ng aku kat FB.
kata nya.. kita tak capai target.. hanya dapat invoice 24k ja bulan ni..
kalo kira2 balik 24k tu.. cukup untuk gaji ja..
test gear tak lepas.. pastu dut nak gerak p site pn tak cukup..
aii laa.. memang menguji kan..?
apa leh wat.. suma tu da ketentuan ALLAH..
aku redha ng apa ja..

Ya ALLAH.. jika ada sebab2 yang menyekat rezeki kami ni.. datang dari aku..
maka kau sedarkan lah aku, agar aku dapat lakukan sesuatu..
agar kami dapat terus bertapak di muka bumi MU ini YA ALLAH..
kau berikanlah kami rezeki YA ALLAH.. bukalah pintu rezeki kami semua YA ALLAH..
kau bukakanlah hati kami semua untuk benar2 kembali ke pangkuan redhaMU YA ALLAH..
Amin Yarabbal Alamin.. :')

No comments:

Buta+Pekak+Bisu=CINTA