Followers

Monday, 1 November 2010

Hari Muffin SAYA

pagi 1.11. cntik kan tarikh ni.. hari ni hari muffin saya..
Tapi rasanya takkan kesampaian..
Walau apa pn.. Sy nak dclare jugak hari ni sebagai hari muffin..

Saya tatau nak cakap la..
Smlm sebelum sms tu rasa cam semangat gle..
Pastu rasa cam down plak..
Persoalannya, patut ka saya nak rasa macam tu?
Baru ja berjuang untuk Cik Apple.. Takkan da nak kalah kot..
Owhh tidak.. Perjuangan diteruskan..
Impian adalah impian, cita2 kekal sebagai cita2, harapan akan kekal ada supaya satu kejayaan dapat diperoleh..

Saya belum mahu mengalah..
Sebab saya mimpi kemarin, cik Apple akhirnya berjaya saya takluki..
Saya tatau apa makna nya.. Tapi saya rasa tindakan saya betul..

Akan tetapi, saya juga yakin.. Yang Cik Apple sedang tertanya2..
Asal ng mamat ni.. Tetiba ja??sebelum ni tade pn cmni..
Dan jawapan saya mudah saja..
Sebab kamu sudah menepati cita ku,acuan impianku..
Dah lama dah tak rasa berbunga2 dalam ati ni..
Kalo orang tanya, ni da bukan taman lagi da.. Tapi langit cakerawala..
Ada bulan, dan ada bintang, juga planet2 di sekeliling..
Tu adalah perumpamaan dia..
Realitynya.. Cik Apple sebagai bulan, yang dipagari bintang iaitu orang2 lain disekeliling..
Planet2 disekeliling tu sebagai kejayaan hubungan yang jika disatu akan berakhir ng cita yang manis sgt..
Meteor2 tu plak sebagai jalan2 liku yang perlu dihadapi untuk satu kejayaan..
Hahahahaha.. Dia mula dahh~~ tetttttt~~

takpa la.. Saya tetap akan sedar ng reality yang langit tak cerah hari2..
Hujan akan turun juga.. Tak keterlaluan saya kata, tsunami juga bisa hadir.
Si puting beliung juga terhendap2, atau mungkin ribut badai yang singgah ditengah perjalannya..
Apa pn.. Saya bersedia..
Tidak terlalu berharap.. Tidak juga terlalu memuja..
Sebab saya takut saya bakal gagal dalam usaha saya..
Apa pn.. Saya sntiasa mendoakan yang terbaik..
Kamu buatlah keputusan terbaik dalam hidupmu..
Saya tidak memandang diri sy .agi..
Sebab bagi sy.. Kebahagiaan saya adalah ketika saya dapat lihat kebahagiaan insan2 disekeliling saya.
All the besh kamu.. Untuk 2 dan 4 ini..
Saya tahu kamu dapat lakukannya.. ;)

No comments:

Buta+Pekak+Bisu=CINTA