Followers

Monday, 29 November 2010

Syukur

ALHAMDULILLAH..
rezeki ALLAH bagi ujung2 bulan ni..
hari ni..2 site lagi akan tambah dalam list kami..
syukur alhamdulillah..
ada kat TSCRM1 (Ampang), dan satu lagi kat Kuala Krai (POJIP1).
mgu lepas dapat NENAM1. NX tanak wat..
rasa syukur..
ALLAH bagi rezeki kat kami..

Moga ALLAH bagi rezeki.. dan "NUR" kat kami semua..
ni rezeki sebab DOA dan DIA MAHA PEMURAH..
bygkan dari zat MAHA PENYAYANG DIA yang dapat..

menangis2 la berseronok pada yang berjaya dapatkan dunia dan akhirat..
aku arap sangat la.. kejar yang ABADI.. dia bagi y sekarang..
maksudnya.. kejar REDHA ALLAH.. amal makruf nahi mungkar..
y UTAMA,, iaitu akhirat.. dan dia mesti bagi dunia untuk kita..
aku minta dan berdoa.. aku syg kawan2 aku..
aku doakan semua dapat menda ni.. sebab syg sgt..
n sedih.. nikmat dia bagi.. tapi kita ingkar ..

"Dan kehidupan dunia ini hanyalah permainan dan senda gurau. Sedangkan akhirat itu, sungguh lebih baik bagi orang-orang yang bertakwa. Tidakkah kamu mengerti: " [6:32]

semoga mendapat keberkatan semua..

Amin Yarabbal alamin..
;)

No comments:

Buta+Pekak+Bisu=CINTA