Followers

Friday, 5 November 2010

Rentetan 04 Nov

Rentetan kisah saya n Cik Apple hari ni..

Katanya : dia adalah orang yang saya gunakan untuk melupakan "dia"..
dan saya kata.. tidak..

sebab pada saya la..
kalau la saya nak orang.. untuk saya melupakan..
da lama da saya jmpa orang tu..
sebab saya leh pilih mana yang saya rasa nak..
n saya leh belajar untuk mencinta, dalam masa sama melupakan..

tetapi..
saya tak mampu nak wat..
sebab bagi saya.. perasaan ni.. bkn leh buat2..
dia mai camtu ja..
magic tau ka.. tetiba ja mai..
sebab tu la saya nak AWAK..

mungkin agak bodo la apa saya kata ni..
tapi kan..
saya rasa saya ada wat menda baru bersama dia..
ellowww awk.. awk tau tak..
sepanjang bertahun3 saya bersama ng dia..
tade tau saya declare satu hari tu istimewa untuk dia..
n bila ng awk.. saya da declare Hari Muffin saya yang bersamaan dengan 01.11.2010..
bunyik cam bodo je.. tapi kan..
bagi saya.. ianya sangat bermakna..
walaupn saya n awk tidak berkesempatan nak sambut..
tapi hari ni adalah untuk awk..
khas untuk awk tau...

mungkin awk lum cukup kenai kot ng saya..
atau mungkin orang tu masih terlalu kuat dalam ati awk.
n atas sebab tu la.. hari ni awk leh ata sms dan cakap cukup la kita takat ni..
awk cakap tanak ag..
sudah la setakat ni..
saya sangat sedih..
tapi saya masih ng pendirian saya la..
it is about choosing between priority n option,.
eventhough i admit , i am chasing for you..
i am hunger of ur love, n want u so badly for nw,
but if with my existence gonna ruin your love with him, n dats ur happiness,
ive to pick sadness, as long as i know, u r not gonna face that again..

apa pun cik Apple..
awk pilih la.. buatlah keputusan..
saya tanak ng saya ada ni..
lagi wat awk semak kepala..
lagi akit otak pk..
All the besh..
Doa saya.. harapan saya..
manusia pilihan awk tu akan dapat menjaga awk sebaiknya..
tu ja saya nak..
the rest.. awk jangan isau..
Nadzri kan kuat?

;)
01:25am
05 Nov 2010

No comments:

Buta+Pekak+Bisu=CINTA