Followers

Monday, 16 January 2012

Photos | Eh, mana satu ni?

Assalamualaikum. Dan salam sejahtera pada yang membaca.

Memberi pun salah, tak beri pun salah. Mana satu mau pn tatau?
Bayangkan anda berada dalam situasi ni?

( Click di gambar untuk besar kan )

8 comments:

Fay said...

serba salah jadinya kalau dlm situasi mcm ni.. hehe

kiera'sakura said...

perempuan hanya mahukan perhatian dan kasih sayang seorang lelaki...

laen kali kata la mcm nie.. sambil pegang tgn die(kalau isteri la)

"awak sgt cantik bila berambut panjang, jika rambut pendek awk sgt manis.. love u the way u are"

toink toink toink...

mas saari said...

akak selalu hadapi situasi camni bila minta pendapat husband...heheheee

susah kan nak minta pendapat orang, jadi buatlah keputusan sendiri yang mana kita rasa terbaik!

Hanie Dew said...

ahahahahha..aku selalu jadi yang gegirl tu... hahahhaa..sian husband aku. hahahahha

Iffah Afeefah said...

pening jugak

Hanif Bloglist Blog said...

Nasib seorang lelaki....

akak comot said...

serba slh jd nyer...

dik, sok mlm akak gi umrah..doakan slmt ye , by car ..20 jam...

Areef Ibn Naim said...

salam,

nadh, me guna netbook naik juling mata nak baca dialog tu, hehehe... tkleh komen lg, mesej tk sampai...

Buta+Pekak+Bisu=CINTA