Followers

Thursday, 2 February 2012

Akhirnya Frame and Lenses BerBanner

Assalamualaikum. Dan salam sejahtera pada yang membaca.

Semalam kan, Nadh ada wat entry kat sorang blogger ni. Tapi lepas tu dia komen kat Nadh.

Lepas tu pagi tadi Nadh wat entry khas untuk dia. Lepas dari tu , dia PM Nadh. Dia hadiahkan menda ni kat Nadh.

Macam menarik ja kan? Dia kata kalau nak pakai, pakai la, taknak pun tak apa.

Tapi Nadh pilih untuk pakai. Adiah dari seorang kawan baik mungkin?

Akhirnya, Frame and Lenses berbanner juga ya? Terima kasih Cik Chenta. ;)

9 comments:

Rozuan Ismail said...

oo yeah!!satu peningkatan!!

Cik Chenta said...

alaaaa nadh, xya la wt entry...header tu simple aje kot...huhuhuhu....pape pun, terima kasih dan welkem!

nora amila ghazali said...

boleh bagi center header tue... huhuhu :)

ecadwinkyasha said...

wahhh untunglah.....

Lulu Caldina said...

header nadh...
suka sbb warna biru :)

mas saari said...

syoknya dapat hadiah banner..

Are_Rull said...

banner nadh sgt santek !!!

Hanif Bloglist Blog said...

Header yang simple tapi cantik..
rajin Cik Chenta niii

Iffah Afeefah said...

ai dr smlm da pasan

lom smpt tegur

lawoo

untung org kasikan?

Buta+Pekak+Bisu=CINTA