Followers

Saturday, 11 February 2012

REVEAL : Kedudukan benda dengan manfaat

Assalamualaikum. Dan salam sejahtera pada yang membaca.

Meh Nadh nak reveal apa yang Nadh wat semalam.
Ramai kurang perasan kan? ha tengok ni.. ,

Yang Nadh maksudkan dengan menda dengan manfaat tu ini ha.


Yang tak patutnya kan, sticker ijau ni duduk bwah la. 

Punya la semangat sampaikan dia diubah untuk dilekatkan stiker depa.

BTW, cer kita fikir sejenak dalam idup kita ni. Kita sama tak macam depa? Bila kita letak manfaat sebelah kita masa kita nak capai sasaran.

Renung-renungkan. 

7 comments:

Yumida said...

mereka yg x bertanggungjwb...hanya mementingkn diri sndiri...

mas saari said...

benda camni memang banyak berlaku, kat mana2 pun! kadang2 stiker yang sebenar terlindung dek stiker2 ni..

H.J said...

hampir2 tak nampak..

Iffah Afeefah said...

hurmm dok merenung ni

Ezad Skytech said...

terlampau banyak sgt da iklan2 macam tu ditampal...merosakkan pandangan je..

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

da ke bawah pulak..huhu..mcm tulah dgn kita seharian.kadang2 tak terpk pun yg kita ltk benda yg penting plg bwh dlm hidup kita kan nadh

Suhaili Sarif said...

lepasni shopping bwk bag..

Buta+Pekak+Bisu=CINTA