Followers

Saturday, 4 February 2012

Photos | Creative Advertisement

Assalamualaikum. Dan salam sejahtera pada yang membaca.

Iklan-iklan yang best. Setai (style) nohh..  :P

Komatsu angkat kepala Sphinx. 

 kan? kita ni suma nak lebih dari yang patut kita dapat.

 Ya ka? Tipoo a tetingkat vista ni.

 Dah kena geget baru nak surf ka surf dulu baru kena geget? 

 Kalaulah membuncit leh buang camtu ja.....

 Ini baru panggil milkshake. lelembu melompat dlu. GOYANG perut. :P

 tiada lagi CALLS. :P

 Yang ni Nadh suka. lalalalalalala~~

 Power toi Duracell kan? abeh TNB nya tempat pn dia sapu. :P guna bateri ajee

Ponnnnnnnnnn~~ tekejut dak? tekejut dak? :P

9 comments:

Rozuan Ismail said...

haha.tbaek

Iffah Afeefah said...

lawak je iklan ni

mujur kretip2

Yumida said...

kelakar la pic atas tu..memasing bw mesej berlainan..kelakar tp menarik!

follow u

mas saari said...

menarik!!

nida husna said...

hahaha. lawak la gambo2 tu. kalaula lemak kat badan ni senang dibuang :)

padlie said...

Memang kreatif abis... :D

yad'z said...

hahaha.. stylo~

msredcheesecake said...

Kalau layan ad ni mmg macam2 idea diog....

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

gmbr last tu tak leh thn

Buta+Pekak+Bisu=CINTA