Followers

Thursday, 16 February 2012

Spontaneous Thursday #10

Assalamualaikum. Dan salam sejahtera pada yang membaca.

"impian saya :
1. Saya nak bagi company saya ni maju, lebih maju dari sekarang, nak dia jadi yang paling maju seluruh negara.
2. Saya nak ada taman tema sendiri. Bukan keluarga punya tau, tapi kepunyaan sendiri.
3. Saya nak hidup bersama orang yang paling saya cinta seumur hidup saya"

"Akan tetapi jika saya perlu memilih antara ketiganya, saya mahu yang ketiga. Tak dapat yang len tak apa, yang penting saya memiliki yang ketiga."

-Stairway To Heaven-
Published with Blogger-droid v1.6.9

13 comments:

Anum said...

so sweet
insyaallah

:: Mrs.Eady :: said...

amin..
semoga tercapai apa yang dihajatkan :)

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

moga berjaya raih apayg diimpikan nadh

mas saari said...

yeayyy betul tu! nanti orang yang dicintai tu akan sokong impian kita tu, mana tau jadi kenyataan..

Rozuan Ismail said...

sape org tuh?

mizzkechique said...

klu sy diberi pilihan pun, sy nk yg no 3 tu..

feza said...

saya pun nak yang ke tiga.. hee

CekbOlat-bOlat said...

impian !yeyyy..

Iffah Afeefah said...

amboiiihhh

Yumida said...

eeee...best nya yg ke-2 tu...nnti klo dh siap...uar2kan kt blog ker...mn tahu dpt msk free.....

Nong Andy said...

e.. sweet la kami ni nadh :)

Hanif Idrus said...

Kebahagiaan di hati adalah segalanya samada pada orang yang amat kita sayang dan kepadaNya...
Taiada guna hidup di dunia jika tidak disayangi dan menyayangi..cehhhh!!!Melalut aku ni,..

kay_are said...

series ke tu ayat stairway tu heaven? macam tak pernah dengar je..

Buta+Pekak+Bisu=CINTA