Followers

Wednesday, 1 February 2012

Wordless Wednesday #30

Assalamualaikum. Dan salam sejahtera pada yang membaca.



Apa ni??

Nadh - popiHuUn. :p

11 comments:

Lady Milo said...

popiah berinti apa tu..??

fRaMe+LenSeS said...

Lady Milo : macam bihun je. nadh tak makan pun. tengok pelik je.

Ezad Skytech said...

macam unik je popia ni nadh...hee..

padlie said...

makan x ajak...
dia buh bihun ek?

Nong Andy said...

akak memang penah makan popia hun ni hehehe.. sedap lagi yang pakai sayur sebenarnya :)

Tapi ada satu lagi yang pelik.

karipap hun? eh.. mana boleh panggil karipap kan sebab bukan isi kari pun.

er.. BihunPAp? hehe

♥ mY oWn LiL StoRy ♥ said...

bese org letak taugeh kn?ni ape yg d letaknye ni?..hihi

Cik Chenta said...

ahahhahahhaa dlm popiah ada bihun??????????

Rozuan Ismail said...

erk.biase org letak kacang taugeh kan

Iffah Afeefah said...

pelik je huhu

sdp x

npe tak mkn

mas saari said...

sedapnya!! lama dah tak makan popia ni..

bebeldotsorang said...

Nyum nyum..peberet neh :)

Buta+Pekak+Bisu=CINTA