Followers

Sunday, 26 February 2012

Jalan-Jalan Melantak | Mogok! tamo masak

Assalamualaikum. Dan salam sejahtera pada yang membaca.

Hari ni mogok. tamo masak. sebab semalam Nadh cuba wat kueh tak jadi. *sedih sgt tau*
Jadi kuar makan dekat kedai aa. Malas nak cita banyak la. Tunjuk gambo je leh?


Menu pembuka selera tadi. :
Satay besaQ #tujohkupang

 Kailan Ikan Masin



Ikan Siakap 3 rasa yang besaQ

Dan menu air dia ni ha.

Laicikang ni best. bukan longankang yang sangat tak disukai. 

Yang pastinya, masakan kat sini sedap la jugak. Dan boleh tahan tak mahal sangat. 

Kalau ada sesiapa nak cuba, leh la pergi dekat 
Awe Tomyam n Seafood berdekatan Gombak (depan Sekolah Teknik Gombak, berdekataan UIA, BMI)

Selamat mencuba.

5 comments:

Kiera Zainal said...

Waahhh sedapnye semua. terbaiklah!

Cik Chokie said...

waa sedapnya lapo nih :D

Rozuan Ismail said...

ikan siakap tuh yg sedap.hehe

mas saari said...

sedapnya sate...

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

tgk ikan tu akak terliur.laichikang?arghh lg geram...grrr

Buta+Pekak+Bisu=CINTA