Followers

Friday, 17 February 2012

cita kepci malam hari

Assalamualaikum. Dan salam sejahtera pada yang membaca.

Nadh dalam pjlnn pulang ni. Hadoiii badan x sehat ni bleh plak la teringin itu dan ini. Hr ni tingin kepci plak.

Alkisahnya tadi masa tidur lepas mkn ubt, terjaga sbb kononnya terbau kepci. Lama jugak tersedut-sedut, tapi x ada bau plak. Then kua bilik, tgk x ada pun. Okeh, saya bermimpi tadi. Tapi bagus juga, sebab belum solat asar lagi.

Malamnya, lepas tengok cerita, ajak Abg Mie g kedai. (Nak jugak tu, adoi ngade kan?). Dah selesai makan, dekat nk smpi kat kereta baru perasan yang lampu x tutup tadi. Berlari tutup lampu. Tapi semuanya sudah terlambat , engine ni.x boleh start dah.

Apa lagi? Menolak la. Sapa yang kena? Nadh jgak. Abeh da terbakar kalori mkn tadi. Hihihi


Note : entry ditaip sedang diri tercungap2 sbb kjadian td.
Published with Blogger-droid v1.6.9

7 comments:

Rozuan Ismail said...

yg penting kepci dh telan

ijA said...

ingatkan nad..makan kfc..sedpnya..kfc

Iffah Afeefah said...

mmg gedik kan

jom nadh cerpen terukir di bintang

Gen2Merah said...

alalala kesiannya... ehehe.. dulu pun saya pernah kena sekali masa kat sekolah,..

mmurid saya bagitau saya lupa tutup lampu kereta.. punya lah laju saya lari.. bayangkan dari jam 7 pagi sampai jam 10:30 baru tau lampu keta tak off.. last2 weak batteri... ehehehe...

terpaksa la suru murid2 tolong tolak.. aahaha

CekbOlat-bOlat said...

alaaa.. siannyeee.. ;[(

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

bakar lemak xpa kan? hehe

mas saari said...

dah lamanya tak makan kepci ni..

Buta+Pekak+Bisu=CINTA