Followers

Monday, 20 February 2012

Photos | Telur ohh telur

Assalamualaikum. Dan salam sejahtera pada yang membaca.

Telur ohh telur. Di sana telur. Di sini telur. Di sinun pun telur. #eh napa di mana-mana ada telur ni? :P

 Penuh konsentrasi

Kagum-kagum tengok dia wat sampai jadi macam ni. 

Overview suma sekali. #osem

Smart kan pandai susun macam tu? Kalau bagi kat Nadh abeh suma pecah. Bukan pecah kat lantai ye?
Pecah wat juai la. ahahahahhha.;P

7 comments:

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

klu bg akak smua pecah di tgn.pegang telur pun kadang2 leh pecah tau nadh?

Rozuan Ismail said...

kalau wan,memang dah lama pecah.huhu

Diyana Norman said...

woahhhh....mesti sush giler nak buat

mas saari said...

awesome!! sangat kreatif..

Areef Ibn Naim said...

salam,

erm, lebih baik pi goreng telur tu... tp, sy rasa telur tu dah siap rebus kot...

kiera'sakura said...

klu terpijak... ayohhhhh

Iffah Afeefah said...

sgalenye tentang telor

Buta+Pekak+Bisu=CINTA