Followers

Tuesday, 6 December 2011

Photos | Undercover

Assalamualaikum. Dan salam sejahtera pada yang membaca..

Pernah tak dalam hidup, kita ada dalam situasi 'undercover' ? Konon-konon berada dalam lingkungan mereka untuk kita dapatkan sesuatu? Menyamar lah ni, kat bawah ni ada .












Sumber : Email


Note : Ni Nadh nak bagitau, menyamar tak apa. sebab kita mungkin sedang menyiasat, tapi jangan bermuka-muka ya.

13 comments:

gedek! said...

ikan mas tu tak bole bla!

JIJI YU said...

buat biasa je la..nk nyamar wat pe kan

amalyna said...

alorr...comey nye pingu 2..hehe ;)

AmirFX said...

I like to be a spy.. Like sangat2... hihi...

mumui said...

hehehe.. comel pulak tgk binatang tu menyamar....

Putera Helmei said...

haha.. comey n lawak.. bikin ketawa sorg2 nie..

MiZi said...

hahahaha serius memang lawak gambar2 ni...

ahsfantasy24 said...

Hehe, sangat comel!
ape name binatang no.2 tu ea?
cute !


Latest Post:
Makna Lagu Malique dan Jamal: Aku Maafkan Kamu

محمد رازيق said...

hehe.. setuju.. jadi kuih seri muka tak apa :)

Iffah Afeefah said...

comei

kite pon sntiase dok ade y tgk kn

kiera'sakura said...

mcm xleh pecaya jer yg gmbr anjing tue..

sgt x ske org yg bermuka-muka nie...

~SaL IjOu~ said...

hehe..comey n klaka~ ;p

Nong Andy said...

Er... macam talam sepuluh muka? itu bahaya...

Buta+Pekak+Bisu=CINTA