Followers

Friday, 23 December 2011

Gemok tak cantik laaa

Assalamualaikum. Dan salam sejahtera pada yang membaca.

Kurus tu cantik, ye tak?

Yaya :: Mama, sepupu Yaya tu gemokk Ma. Tak cantik.
Mama :: gemok? Gemok.cmna?
Yaya :: gemok la, gemok macam ibu tu. Tapi ibu tu gemok cket caje.
Mama :: gemok tak cantik ka?
Yaya :: gemok tak cantik. Icha tu kurus, cantik. Gemok tu malass macam orang utan Yaya tengok kat zoo tu.

Uikzzz. Gelak sakan masa mama cita pasal ni masa naik keta tadi. Ade2 ja adik sorang tu. Ntah mana dapat pun tatau. Punya pandai relate dengan sekeliling dia.

Published with Blogger-droid v1.7.4

8 comments:

aimie amalina said...

kekekekeke
awww..gemok x tantek ye
akak mimi kene kasi kurusss la cm ni baru tantekk
hehehe :P

AmirFX said...

Comelnyer... Awak wakil saya gigit pipi dia boleh? haha...

ahsfantasy24 said...

Cantik tu sbjektif,
ad yang cantik bila gemuk,
ada yang cantik bila kurus :)


Latest Post:
Memang sudah ditakdirkan untuk sementara.

Rozuan Ismail said...

comel la berisi.hehe

Raisya Haris said...

Wuuuu, comelnya~ :3

Iffah Afeefah said...

Sentap org gmok dbuatnye


errr jiran terase ye. Yaya cpt mntk maaf haha

fRaMe+LenSeS said...

Mimie :: Yaya y kata. Nadh tatau.. :P

Amir :: geget pipi? lm jumpa lagi. nt insyALLAH. saya pn rasa nak geget dia. :D

ahsfantasy24 :: ye kan? betoi la tu. tapi y pasti bila hati cantik, rupa parasa dah bukan lagi jadi perkara pokok kan?

Rozuan :: ehehe. comei berisi kan? :D

Raisya :: ;) pandai ckp kan dia. :D

Iffah :: werkssss.. :P

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

gemok cm orang utan??

sentap aii....

hahaha...

Buta+Pekak+Bisu=CINTA