Followers

Sunday, 4 December 2011

Doaku Untukmu Sayang

Assalamualaikum. Dan salam sejahtera pada yang membaca.

Entry lagu untuk semua yang bersama Nadh selama ini. BUAT SEMUA. 
Yang pernah hadir dalam hidup, yang pernah datang sini, yang menyokong, yang membaca, yang mengomen, semua sekali, jasa anda hanya ALLAH dapat membalasnya. Nadh doakan semua berbahagia.


Nadh Sayang semua.

Kau mau aku apa, pasti kan ku beri
Kau minta apa, akan ku turuti
Walau harus aku terlelap dan letih
Ini demi kamu sayang

Aku tak akan berhenti
Menemani dan menyayangimu
Hingga matahari tak terbit lagi

Bahkan bila aku mati
Ku kan berdoa pada Ilahi
Tuk satukan kami di surga nanti

Tahukah kamu apa yang ku pinta
Disetiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku, tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia

Aku tak akan berhenti
Menemani dan menyayangimu
Hingga matahari tak terbit lagi

Bahkan bila aku mati
Ku kan berdoa pada Ilahi
Tuk satukan kami di surga nanti

(Tuhan tolong aku, juga jaga dia
Tuhan ku pun sayang dia)

Aku tak akan berhenti
Menemani dan menyayangimu
Hingga matahari tak terbit lagi

Bahkan bila aku mati
Ku kan berdoa pada Ilahi
Tuk satukan kami di surga nanti

5 comments:

AmirFX said...

Semoga Nadh bahagia jugak ya.. All the best...

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

nadh...

fRaMe+LenSeS said...

Amir :: sama juga untuk kamu. :) Nadh doakan kamu. :)

Kak Lydia :: ya kak? awat? :)

Eza Boom Boom :) said...

hepi-hepi selalu nadh...:)

Sunah Sakura said...

boss pun nak bagi lagu ni kat semua yang boss sayang...

Buta+Pekak+Bisu=CINTA