Followers

Tuesday, 27 September 2011

Photos : 6 Million Toothpicks

Assalamualaikum. Dan salam sejahtera pada yang membaca.

6 juta pencungkil gigi katanya,.











Rajin betoi tukang wat tu kan? Kena ada semangat, tumpuan tinggi dan RAJIN la yang penting. kan? :D

11 comments:

Iffah Afeefah said...

Rajen n istiqamah?hebak a

Iffah Afeefah said...

Rajen n istiqamah?hebak a

azwa amani said...

great !!!...huhu..

mas saari said...

sangat kreatif...

AyieNa Nur said...

waaa...canteknya..memang sangat rajin orang yg wat tu..dan sgt sabar.. =)

Teajay Junior said...

Wow best nyer

CikTomyam said...

huuu..ada taik gigi tak?
hahaha~~

Miss Nadya said...

pergh..giler kental semangat dorang..paling cantik..mekah tu..:)

Nad nak says thanks kat nadh.dan nad dah wat entry untuk nadh..baca tau..

Bloglist Penghargaan Buat Anda ツ

aizamia3 said...

kreatif dan berseni.. ;)

Areef Ibn Naim said...

salam nadh,

patutlah pencungkil dh kurang di pasaran, hehehe...

hanya org yg gigih je leh buat ni... klu sy mmg tk blh, sbb sy ni jenis tk penyabar sikit, hehehe :)

fRaMe+LenSeS said...

Iffa :: jiran sila wat satu kat nadh. :D

azwa :: cantik kan ? :D

kak Mas :: creative sgt kan? :

lina :: rajin la. apa kata lina wat kat abg satu?

junior :: besh kan?

cik tomyam :: tade kot .:P

mis Nadya :: maceh sgt tau. atas entry tu..

kak aiza :: seni yang nadh tade. ehehe

cekgu :: wslm.. ehhe. ni mesti dia la yang pakai banyak ni. :P

Buta+Pekak+Bisu=CINTA