Followers

Sunday, 18 September 2011

Road to sedenak. part ii

Whatdepishhcake.
Design toilet taleh pakai.
Ada ka patut lobang kat bawah tu.
Sebelah yang mandi, kita yang banjir.
Haishhhhh...

9 comments:

Iffah Afeefah said...

Tu je nash tulih? Tjuk xkne

cik pulau said...

kaitan sedenak dengan toilet??

kiera'sakura said...

part I nye mane?

aimie amalina said...

hayooooo
sape yg design niiiiiii

Подтверждаю said...

as salam..
eh? pergi rumah pcm?
lobang? mana lobang? pakcik nampak dinding je? oh..kalau betul lobang..eh..betul la tu. depa mandi, tempias air dan banjir, yang sebelah turut kena.

patut la tu..ke mana lagi tempias air nak lari kalau lobang dah ada kat situ. hehe..
sabar je..ni mana ni? huhu

Muslimah Optimis said...

hahaha.. kami pon kena jugak.. geram je.. macam nak ketuk dinding sebelah suruh jirus air slow2

fRaMe+LenSeS said...

Iffah :: apa tak kena plak? tu kan sepanjang perjalanan. :P

Cik Pulau :: ye a. dalam perjalanan ma,, :P

Kiera :: saja nak mula dari 2

Aimie :: jum p cari sapa yang design. :P

Pak cik :: :D

Aimaa :: ehehehe. tu la. marah2. :P

aDisH.sHidA said...

ampa kena di mana nie...awat kami tatau pun

aDisH.sHidA said...

ampa kena di mana nie...awat kami tatau pun

Buta+Pekak+Bisu=CINTA