Followers

Friday, 16 September 2011

zero to hero

Assalamualaikum. Dan salam sejahtera pada yang membaca.

Selamat pagi semua. Entry pagi ini ditaja oleh beby gata. Hihihi

Nadh nk kongsi mengenai hero from zero pagi ni. Iaitu manusia yang berubah dari nothing to sesuatu. Seperti contoh, sijahat yang dihina kepada si dihormati.

Ada satu kes orang cerita dengan Nadh tentang perubahan terhalang. Seperti Nadh sebut kat atas tadi, zero yang nk jadi hero. Tapi banyak sungguh gangguan dan cubaan.

Tahukah anda readers bahawa yang paling susah untuk menerima kita dalam.dunia multilevel (MLM) adalah orang paling dekat dengan kita. Sebab tu lah bila kita nk berubah, kena tahan telinga sikit.

Pun begitu. Cubaan terbesar sebenarnya datang dari diri kita. Sebab tu orang kaunseling kata "yang menghalang kejayaan kita sebenarnya adalah diri kita sendiri". Atas sebab tu maka x mustahil kejayaan nk berlaku bila diri berkesungguhan.

Kita yakin kita mampu,maka kita berusaha. Sebab tu orang yang ada keyakinan selalu mempengaruhi yang lain kan?
Published with Blogger-droid v1.7.4

5 comments:

udin said...

hahaha.. betui2.. semua terletak pada diri sendiri.. ;)

Iffah Afeefah said...

Gelinye nme die

blgger droid tuu

Cik Sara said...

betul tu!
We are what we thinking of.. ecehhh..
Kita adalah apa yang kita fikirkan. Yang nak berjaya kita.. dan yang nak gagal nanti pun kita juga.. orang hanya melihat.. So, apa-apa pun kena bermula dengan dalam diri sendiri..~

Подтверждаю said...

as salam..
ya.sekiranya niatnya betul, betullah laluannya..sebaliknya, sesat lagi menyesatkan

berhati2 bila nak dari zero ke hero..dugaan kan..

=)

p/s : tajuk ni macam pernah baca..siapa punya posting la sebelum ni..yang pakcik pasti, bloggernya, namee rosli ada cerita pasal entrinya..

fRaMe+LenSeS said...

Udin :: setuju.. weee~ :D

Iffah :: ele.. jeleshh la tu. :P

Cik Sara :: betul tu. kejayaan dihalang diri kita sebenarnya. sebab diri kita menentukan USAHA> :D

Pakcik :: setuju. sama2 mendoakan dari zero ke hero tu, adalah hero yang ingat kat ALLAH. :D

Buta+Pekak+Bisu=CINTA