Followers

Saturday, 5 November 2011

Balik terus

Assalamualaikum. Dan salam sejahtera pada yang membaca.

Ayah cakap tadi.
"isnin ni, kita pergi sana 2 kereta la. Lepas abg leh terus balik kL. Tak payah nak patah balik dah ke Penang. "

Kezen pun tanya.
"kita nak ke mana ni?"

"kita nak pergi rumah tunang" . Mama balas.

Kezen tanya lagi
"tunang? Tunang tak bagitahu pun?"

Nadh jawap la, "oihhh mana ada laaaa.belum lagi".

"Ehhe, tahu, kalau x takkan tak tahu rumah kan? ". Jawap kezen y wat Nadh tergelak.

Masa dirumah mcik pun sama.
"tak payah lama-lama Arie. Cepat bagi selesai"


Note :: rasa merah muka, kembang pipi-pipi bila cakap soal ni. Rasa cam malu aa..
Published with Blogger-droid v1.7.4

7 comments:

Iffah Afeefah said...

Malu tapi mau

stuju sgt dgn semua
lekas2la jiran oit

azwa amani said...

ececececeh nadh malu plak...malu tapi mahu kan kan kan????

JIJI YU said...

eleh2..gatai hang na

msredcheesecake said...

Ngada malu... Ni nak kena citer detail ni... Hhheee

aimie amalina said...

kekekkeee
ehem2
cm dh diseruuu
cepaatttt! =]

aDisH.sHidA said...

ehem ehem...ada kaitan la dengan mimpi kami..hehehee

fRaMe+LenSeS said...

Iffah :: ahahaha.. **pengsan**

Amani :: hihihi. mana tau ni. ;P

Jiji :: dakkkk.. ang lagi gataiii :P

msred :: ehehe. nak cita camna tu? :P

Aimie :: lum ag kott...

Adish :: ehehe. ya ka? ada kaitan ka?

Buta+Pekak+Bisu=CINTA