Followers

Tuesday, 1 November 2011

Apabila irama berbicara.

Assalamualaikum. Dan salam sejahtera pada yang membaca.

Kekadang tiada kata diperlukan untuk satu irama berkata-kata. Nadh suka lagu ni. Irama dia, menarik, dah berkali-kali ulang dengar hari ni semasa Nadh sedang asyik BW tadi. jumpa, buka dan dengar berkali-kali, akhir sekali, download dan dengar kat lappy n Beby. 

Still Water by Maksim Mrvica

Tak tahu kenapa, diri begitu meminati irama-irama macam ni. mengasyikkan dari mendengar lagu mendayu yang memuji-muji entah apa-apa kan? Kitaro n Kenny G pun best juga. :D

P/s : semangat ja lagu ni walaupun mendayu, alhamdulillah, ALLAH datangkan "ilham" tadi. Siap juga beberapa perkongsian kan? :D Syukur..

6 comments:

azwa amani said...

sedap nadh....irama jer tanpa lirik :)

Sunah Sakura said...

kannnn.... *tak dengar lagi*

Anum said...

mendayu je

Iffah Afeefah said...

Eiii grmla ngn komen ni

Iffah Afeefah said...

Eiii grmla ngn komen ni

fRaMe+LenSeS said...

Amani :: best kan? best kan? :)

Sunah :: werksss.. :P p dengaQ nuh..

Anum :: mendayu. betul tu. :)

Iffah :: nape jiran? what happeng?

Buta+Pekak+Bisu=CINTA