Followers

Tuesday, 15 November 2011

Nadh vs JIRAN

Assalamualaikum. Dan salam sejahtera pada yang membaca.

JIRAN jiwang malam ni. Jiran jiwang malam ni. Lepas tu dia buat pantun ni kat SINI.
Bosan plak rasanya, cari gado la sat. :P

Buai laju sampai ke sana
Angin meniup terbang bersama
Apa nak heran dia dah takda
Kat sini tak jumpa kat sana kan ada

Diam-diam si anak dara
Duduk diam di atas para
Kalau rasa dah tak tentu cara
Kasi tau, Ipah dia kan ada.

Pergi memancing ikan gelama
Masak lemak pedas terasa
Dari Mimi bujang sahaja
P cari sorang wat temannya

Jalan-jalan di taman bunga
petik satu cium baunya
Kalau tak rasa nak yang Bangla
Pusing belakang, Nepal pun ada. :P

Bunga Sakura warna Jingga
Bunga Lily kaler Kuning
PhD hantaran juta-juta
Buat laki jadi pening

Kanda suka sama dinda
Tapi poket tak ada Riyal
Walau cinta gila-gila
Lama tak tahan kena tinggal

Ini Pesanan buat semua
Bukan hanya baca saja
Kalau suma nak kira harta
Lama penuh ANAK DARA TUA.

Buleh dak nak balas camni dekat JIRAN? :P

p/s : Nak gtau sebenarnya JIRAN Nadh da modify belog dia. Baru ni. CANTIK. n KEMAS. Sebab tu saja buat entry ni, nak promote. weeee~~

4 comments:

aimie amalina said...

kakakakkaka
very the niceee!
hehehehe

Iffah Afeefah said...

hahaha tergelak2 bace

berbakat jugak jiran ai ni

kolaborasi panton eh

Naniey TJ said...

lebih baik jadi andartu
daripada perempuan hantu
takut nanti lelaki yg buntu
fikir nak kahwin lagi satu...

tq pipah utk ayt t'akhir

fRaMe+LenSeS said...

Aimie :: saja cari pasai ng jiran. ahahaha. :P

Iffah :: ne ada. tak pandai aihhhh.. merapu ja

Naniey :: tak setuju. ;)

Buta+Pekak+Bisu=CINTA