Followers

Sunday, 23 January 2011

Adik saya yang tadak keja n ayah

baru ja selesai solat.. tetiba terjenguk FB y masih online ni..
ada 3 pic yang adk saya tagged saya..
nak tergelak plak la baca.. ada sahaja aktiviti tade keja adik saya yang sorang ni.
yang ayah plak rajin melayan.. dalam kesunyian sesorang kat rumah ni.. tergelak saya sesorang.. ada ja la 2 beranak ni..
moh tgk sama2 la..


i like la equations ni.. :p


ni idea ayah!! agagagag


garang la sangat tu..


muka pulun terok3.. talarat nak gelak la tgk..


sebekk nak balik kolah..tu sah dok teringat zaman skolah dlu tu.. aishhh..


suka yang nih.. hihi..


nah.. cikgu suka main bola, hari2 cikgu main bola.. cikgu suda tidur, mari kita mainn.. yayyyy..


memang tadak keja, igt p ikt ayah nak tlg, tlg wat kaco ada la.. chaittt..


beg pink kesukaan adik saya.. comel kan.. ;))


keSAYANGan KAMI!! love u ayah!


sekolah kami, keta depan ni saja nak wat chewiee ja.. hihi.. keta kebanggan my lovely sis n sekolah kebanggan kami.. ;)

No comments:

Buta+Pekak+Bisu=CINTA