Followers

Thursday, 13 January 2011

Gelak sat dipetang hari


saya tergelak dengan perangai seorang manusia ni..
sebab nya.. dia sanggup tu call GM saya.. and inform sal ada site nak jalan.
sedangkan dia tahu, PIC untuk Project Coordination ni adalah saya..
atau setidak-tidaknya dia inform dekat Mr Project Manager.
ini tidak, kedua-duanya telah di cantass untuk dia inform kat orang yang sibuk ng project lain.
tak cukup dengan itu, email pun tidak.
buleh dia p email dekat Mr GM. yang kami ni tadapat pn..
so apa nak wat sekarang ya?
saya nak tanya Mr PM plak la.. apa pendapat dia..
saya baru selesai bergelak sakan bertanya sal kalau la site ni ada problem, macam mana ya..?
tobat dia tak call kami punya..

apa pun.. saya masih nak gelak lagi ni.
apa la manusia kerja tak professional ni..
kamon la.. tu baru marah2 manja orang kata, main-main ja orang kata...

hHAHAHAHAHAHhahahahHHHAHAHhhahahHAHah

No comments:

Buta+Pekak+Bisu=CINTA