Followers

Friday, 14 January 2011

Syukur Alhamdulillah


Alhamdulillah..
syukur tak terhingga ke hadratnya..
sebab....
adik saya da dapat kembali kegembiraan dia..
saya happy sangat..
sebab saya tengok dia da mula bersemangat kembali..
syukurlah.. andai itu yang terbaek.. maka saya tiada halangan..
cuma mendoakan agar jangan ada perkara mungkar yang disemai disebalik kegembiraan dan kebahagiaan yang DIA kurniakan ni..

kedua.. syukur jugak kehadratnya..
sebab baru kejap tadi saya dapat satu info, yang Mama kamu da mula bekerja.
maksudnya dia da bertambah sihat sekarang..
saya tumpang gembira sangat.. rasanya ini antara berita yang baik yang saya dapat hari ni..
baguslah seandainya segalanya sudah bertambah baik..
bukan senang nak jadi senang, bukan susah jugak nak jadi susah..
saya cuma dapat berdoa, agar nikmat "kesihatan" itu akan dikurniakan kembali oleh Yang Maha Kuasa kepada Mama kamu.. saya berdoa sangat..
sebab.. saya tau...
Mama paling penting buat kamu,
Mama segala-galanya buat kamu..
Mama la pemangkin kepada kejayaan kamu..
saya syukur sangat..

Alhamdulillah...


No comments:

Buta+Pekak+Bisu=CINTA