Followers

Monday, 3 January 2011

Nazar saya

hari ni, saya tak makan yang berat-berat.
cuma pagi tadi ja. 2 bijik roti kesukaan saya - Twiggies.
dan selepas itu, beberapa keping biskut hinggalah ke saat ni.
saya benar-benar terlupa.
saya ada bernazar sesuatu.
saya ada bernazar untuk 3 hari puasa setelah keadaan selesai.
saya harap ALLAH ampunkan saya sebab saya lambat buat nazar saya ini.
sekarang setelah teringat dan saya tahu keadaan telah pulih, jadi saya akan mula esok.
3 hari, dan semestinya akan dari Selasa, Rabu dan Khamis.
apa pun, syukur kehadratnya sebab semua nya baek-baek aja.
syukurlah, ianya bukan seperti dilaporkan seseorang yang da buat saya terkejut
dan nyaris-nyaris terpa ke sana.
apa pn tak kisah la. janji selamat.
sepertimana nazar saya. saya akan tunaikan.


Moga-moga saya peroleh kekuatan untuk bertahan esok, lusa dan tulat.
saya perlu selesaikannya secepat mungkin.
Amin Yarabbal alamin.

No comments:

Buta+Pekak+Bisu=CINTA