Followers

Wednesday, 12 January 2011

Inventory Day

setengah-harian melepak-lepaks kat WS dan buat inventory..
upanya banyak wohh.. masa masuk tu.. ya ALLAH semak tahap amazon la..
tak caya tengok bawah ni..


nahh.. ni pun aku da clear cket ni..


tengok tu.. banyak kan.. huu.. kejam toi la.. selama ni tak jaga susunan dan kebersihan dalam ni


setelah bertungkus lumus selama beberapa jam.. lihatlah hasilnya..


say no thanks to me k.. walau aku y susun suma.. hahahah.. :p


senang ati rasa tengok keadaan da kembali tenang.


Apa pun. sejuta terima kasih buat apis sebab membantu menjayakan projek cuci calat store juga inventory.. terima kasih yang tak terhingga jugak buat Puan Norin aka ibu mengandung sebab cokodok ng cok pisang tadi, huu.. terharu tahap gozilla la tadi.. juga buat cik Nurul yang turun bawah menyembang ngan kami tadi.. maceh all la.. sebab selesai jugak dah satu bab.. bersih dah store ni.. lebih tersusun n kemas la sekarang..

No comments:

Buta+Pekak+Bisu=CINTA