Followers

Wednesday, 12 January 2011

Kenderaanku di upgrade

tadaaa.. mempersembahkan..
baby aku da diupgrade..
tadi dok melawak sangat ng ignatius kata nak tambah spoiler..
ni memang betoi punya spoiler aku da tambah..
arap-arap mama ng ayah dapat tgk ,
(walaupun tadi da gtau kat mama.hehe manja punya aku.. :p )


haa.. kotak ni la yang saya tambah.. jangan buat main.. ada lampu tau kat merah atas tu.. kalo orang nek keta, ada kat site mirror kan. saya ada kat box.. besh kan.. agagagagag.. :p


dari depan. saja-saja la amek gambar tadi. sebelum p umah abg Shafiq


tengok-tengok kot belakang.. memang betoi la.. ada spoiler da ni.. :p


dari sudut len plak.. tapi kurang garang la aku tgk.. takpa2.. tunggu sat.. nt ada la lagi penambahan

rasa nya tu saja la setakat ni..
Dedicated to My Beloved Mama n Ayah..

6 comments:

H Y D E said...

like

fRaMe+LenSeS said...

Naim :: ekeke.. maceh2.. ;) like jugak la

Nadzli Azlan said...

saya rindu PEJ1596 T.T sob..sob..

fRaMe+LenSeS said...

agagagagag.. like2.. nt u amek lesen u mai cni pakai la.. :p

Nadzli Azlan said...

whaaa kalo nk pakai kena p sana pulak ? cehh . tak berbaloi . hahaha .

fRaMe+LenSeS said...

hahahaha.. yo la.. sementara i nak bli transport baru.. igt nak bli LRT ja.. senang cket.. :p

Buta+Pekak+Bisu=CINTA