Followers

Sunday, 16 January 2011

Saya Pindah

Penatnya.. seharian diisi dengan aktiviti2 bermanfaat.. ( chewahh )
dari pagi smpai la ke petang.. class laa.. apa lagi..
so far menarik la 2 subjek yang saya amek ni.
rasa makin bersemangat nih..
leh kot...
balik dari umah. mulanya ujan tadi..
so gerak dengan agak laju.. then smpai kat toll di highway DUKE, ujan da berhenti, so dengan sepantas kilat, saya pun singgah untuk menunaikan solat Zohor..
kembali menyambung perjalanan selepas itu..
dalam kepala otak dok berfikir, dimanakah lokasi seterusnya..
tapi setelah fikir punya fikir punya fikir, cadangan ditutup dengan plan balik terus ke rumah.. tapi masih singgah kejap kat tepi jalan sebab perut da mula berkeroncong lagu rock( kelaparan)..
singgah kejap la, makan Mee Kari..
so sorry la, len kali saya tak mai dah la.. mee kari anda kurang sedap la..
maka dengan ini saya istiharkan ta shedapp la..
kira dalam bahasa omputihnya.. kira so-so la..
ka da dikira shedap ni, tapi saya y ngada sangat..
(kempunan Mee Kari Mama,.. alangkah bagusnya kalo leh suh mama masak then post kot enpom.. )

da.. sesampainya di rumah..
smbil dok sembang ng abg razak, lepak la dalam bilik lagi satu nih..
abg razak cadangkan saya pindah masuk sini, dan saya pn setelah di goda.. maka semakin bersemangat la untuk berpindah.. dan dengan itu bermulalah cita saya berpindah dari bilik ke blik yang lebih besar dan selesa.. hihihi..


bilik asal


sepah la.. sebab masa mengemas ni.. operasi bermula.. hihi.. ruang kecil ini akan kugantikan ng ruang yang lebih besar..


wahhh.. da ada katil la skang.. hahahaha


rak atas tempat meletak buku-buku dan cdsaya. maceh to abg razak sebab tlg watkan.. ;)
Proposed :: rak tv tu nak tambah LCD / LED TV, tapi masih dalam proses perbincangan.. hihihi


maceh to abg razak jugak sebab tempat menyangkut baju ni.. baguihh toi.. takyah beli amari.. save duit la camnih.. hahahah.. suka3..


yeshhh.. akhirnya, ada jugak la cermin dalam bilik saya.. buat membelek muka saya.. lama da nak lekat kat dinding, baru hari ni mendapat.. suka3.. ;)


da selesai kan suma.. sonok toi la.. selesai sudah sesi perpindahan ke dalam bilik a.k.a port baru..
so malam ni saya bawa abg razak p makan.. mula2 nak p mekD.. dia nak makan prosperity, last-last pikir-pikir balik, makan burger kurang kenyang, so kami pilih kfc.. sebab dekat n lebih mengenyangkan..

Menu2 tadi :
Kolonel Chicken Rice, snack plate, menu wajib saya, Cheesy Wedges, n Egg Tart, baru punya ni.. shedapp la plak.. slurppp.. besh3..


selesai dah.. burpp.. alhamdulillah.. :p


Menu wajib abeskan last sekali la..sebab terlalu lapar tadi.. so makan menda nasi ni dulu..


end of story.. kedua-duanya pulang kerumah dengan kondisi kekenyangan. Anaconda kekenyangan aa.. kalo sebut ular sawa ta cukup besaQ la.. hahahahaha..

Alhamdulillah... :)


Note :: saya berdoa sangat.. perpindahan ni, beri saya kekuatan lebih untuk satu perubahan besar dalam hidup saya. semoga dibenarkan dan diizinkan Yang Maha Kuasa. Amin YRA.

No comments:

Buta+Pekak+Bisu=CINTA