Followers

Wednesday, 12 January 2011

Diari 11.1.11

Just comin back dari umah abg Falah.
tade la baru sangat.. cuma tadi dalam kul 12lbh jugak la smpai tak silap.
smpai ja.. dok smbang ag ng Ignatius ng Abg Razak.
seronok sebenarnya dok ng depa ni..
Abg Razak, Abg Shafiq, Abg Falah n Ignatius.
depa ni lawak la.. ada ja menda nak sembang n wat lawak.
yang abg Razak ng cara dia..
Abg Shafiq ng dok pekena aku ja.. ada ja kata-kata aku nak dibangkangnya..
ignatius plak dok gelak..smbil-sambil join depa..
seronok sebenarnya.. walau dalam ati sapa yang tau kan..

aku sebenarnya isau la kat seseorang tu..
aku tatau keadaan dia macam mana..
walau dia dok kata dri dia tu Superwoman, tapi aku tau..
apa yang di buat tu hanya sebab nak sedapkan ati aku ja..
aku yang bagi nama tu dear.. sure la aku tau..
n walau baru kenai ja.. n aku tau dia sorang yang tabah..
tapi aku juga tau.. dia tu perlukan orang untuk sokong dia..
bagi semangat kat dia..
nampak macam mudah kan dia nak tolak camtu ja..
tapi deep in her.. i can feel it..
cam dok cakap tpom tu la.. dia da "Ya ALLAH.."
sebab da taleh nak tolak da apa aku kata..
well, aku degil kan.. sapa tau apa aku wat nak dapat kan..
aku bukan push suka-suka..
mungkin jika aku ditempat sama.. aku jugak wat perkara sama..
sebab tanak orang yang aku sayang susah hati sal aku..
jadi aku akan pura-pura dasat lagi hebat la..
walau dalam ati, siapa tau..
aku takkan lupa ada satu kata-kata yang kua dari dia..
"camna saya nak sokong awk sedangkan saya nak sokong diri sendiri pun saya tak mampu..?"
so apa lagi yang aku arapkan..?
situ pun da tunjuk sesuatu.. tapi apakan daya ..
semua da berakhir..
sekarang aku hanya stalker ja..
melihat dari jauh..
tapi akan diusahakan.. aku akan sampai sana juga nanti.. tunggu la..

2nd is my brother..
camna la nak bagi dia "kuat" cket huh?
sian la aku tgk.. sayang orang sampai jadi macam ni..
aku tengok macam makin tade semangat ja sekarang..
aii la cik mek yang sakitkan ati dia..
awat yang ang wat macam tu..?
sian tau dak adik aku.. aii laa..

apa pun.. aku sedang sedaya upaya menjadi diri aku..
aku arap aku dapat jadi kekuatan buat semua..
semoga diperkenankan..
Amin Yarabbal alamin.

1 comment:

kiera'sakura said...

awak dh menjadi kekuatan buat semua pown =)

Buta+Pekak+Bisu=CINTA