Followers

Thursday, 13 January 2011

Mimpi

hari ni serba hitam masuk opis..
apa hal aku pn tatau. dari bawah smpai atas.
dari kasut, stokin, baju n suar pun hitam.
apa kejadahya suma ni?
hari kabung kot.. da itam ni..
tapi dak jugak.. itam itu kan keunggulan.
chaitt..

semalam la.. dok fikir banyak sangat kot..
sampai terbawa dalam mimpi la..
dok tingat kat seseorang..
orang yang sombong, yang da tamo kawan ng kita..
sms da ta dibalas (hp da off, rasa tukaQ number da ni)
Inbox pn ta balas (mungkin tak online)
so selesai la. hari tanpa contact dan balasan. da 3hari da ni..
pastu kan.. mimpi. pas mimpi tu terjaga plak.
sebab.... excited..
lawak. n bodo plak rasa..
hahahahah..

tu baru satu.. ni ada satu cita mimpi ag..
ni mimpi abg razak plak..
dia cita da semalam. tapi tak detail.
hari ni dia cita lagi..dia kata da 3 malam da mimpi sama ni.
dia mimpi, dia kerja ng janda kaya tu sorang..
kira dia loaded la kerja ng janda tu..
sebab bulan2, dia leh ata duit 2k kat kak..
pastu kan, aku cakap la.. whaaa.. amin2..
smoga la dapat abg.. senang abg..
pastu aku kata ag. abg nanti jangan lupa saya.. hehe..
tau abg kata apa?? abg kata, ehh.. memang la.. kita suma kerja dengan dia..
abg, hang, abg shafiq pa suma la..
ang pakai honda civic tau dalam mimpi abg tu..
aku aminkan ja.. smoga la.. hehehe..
amin2..

1 comment:

kiera'sakura said...

gle cool pnye mimpi.. hahaha

Buta+Pekak+Bisu=CINTA